Systemy ekspertowe wykorzystywane jako inteligentne platformy e-learningowe – etapy uczenia

Autor

  • Łukasz OGRYZEK Politechnika Śląska w Gliwicach, Polska

Słowa kluczowe:

sztuczna inteligencja, edukacja, system ekspertowy, wnioskowanie

Abstrakt

W artykule przedstawiono ogólną budowę systemu ekspertowego oraz sposoby przekazywania wiedzy przez człowieka. Uwagę zwrócono również na rolę nauczyciela, a także na to, jak istotny jest proces uczenia takiego systemu w trakcie późniejszej pracy.

Pobrania

Opublikowane

2012-12-15

Jak cytować

OGRYZEK, Łukasz. (2012). Systemy ekspertowe wykorzystywane jako inteligentne platformy e-learningowe – etapy uczenia. Journal of Education, Technology and Computer Science, 6(2), 317–322. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6931

Numer

Dział

PRACE STUDENTÓW Z KÓŁ NAUKOWYCH