Edukacja architektoniczna w przedszkolu – zarys problematyki
Słowa kluczowe:
edukacja architektoniczna, przedszkole, wychowanie przedszkolneAbstrakt
Edukacja architektoniczna jest pojęciem szeroko rozumianym, lecz nie wprowadzanym przez wychowawców na podwórko przedszkolne. Jej zrozumienie tkwi w umiejętności prawidłowego postrzegania otaczającej architektury, co wymaga ewolucji świadomości nauczycieli co do znaczenia tej dziedziny w procesie edukacyjnym i wychowawczymPobrania
Opublikowane
2012-06-30
Jak cytować
WALAT, W. (2012). Edukacja architektoniczna w przedszkolu – zarys
problematyki. Journal of Education, Technology and Computer Science, 5(1), 248–265. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6973
Numer
Dział
PROBLEMY EDUKACJI OGÓLNOTECHNICZNEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2012 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.