Edukacja architektoniczna w przedszkolu – zarys problematyki

Autor

  • Wojciech WALAT Uniwersytet Rzeszowski, Polska

Słowa kluczowe:

edukacja architektoniczna, przedszkole, wychowanie przedszkolne

Abstrakt

Edukacja architektoniczna jest pojęciem szeroko rozumianym, lecz nie wprowadzanym przez wychowawców na podwórko przedszkolne. Jej zrozumienie tkwi w umiejętności prawidłowego postrzegania otaczającej architektury, co wymaga ewolucji świadomości nauczycieli co do znaczenia tej dziedziny w procesie edukacyjnym i wychowawczym

Pobrania

Opublikowane

2012-06-30

Jak cytować

WALAT, W. (2012). Edukacja architektoniczna w przedszkolu – zarys problematyki. Journal of Education, Technology and Computer Science, 5(1), 248–265. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6973

Numer

Dział

PROBLEMY EDUKACJI OGÓLNOTECHNICZNEJ