Obiekty, urządzenia techniczne regionu Podhala w edukacji dzieci

Autor

  • URSZULA DWORSKA-KACZMARCZYK Magister, Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, Wydział Pedagogiczny, Instytut Pedagogiki Przedszkolnej i Szkolnej, Katedra Pedagogiki Przedszkolnej, Polska

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2018.1.1

Słowa kluczowe:

obiekty techniki, dziedzictwo techniki, region Podhala

Abstrakt

Poznanie przez dziecko dziedzictwa kulturowego swojej małej ojczyzny stanowi podstawę do rozbudzania tożsamości regionalnej. W niniejszym artykule poruszono problematykę dziedzictwa techniki. Omówione będą najważniejsze obiekty techniki regionu Podhala, które można wykorzy-stać w edukacji dzieci.

Pobrania

Opublikowane

2018-03-30

Jak cytować

DWORSKA-KACZMARCZYK, U. (2018). Obiekty, urządzenia techniczne regionu Podhala w edukacji dzieci. Journal of Education, Technology and Computer Science, 23(1), 19–24. https://doi.org/10.15584/eti.2018.1.1

Numer

Dział

WYBRANE PROBLEMY EDUKACJI TECHNICZNEJ