Produkty tradycyjne i regionalne w opinii podkarpackich konsumentów
Słowa kluczowe:
produkty tradycyjne, produkty regionalne, opinie konsumentówAbstrakt
W ostatnich latach zauważalne stają się trendy związane z powrotem do tradycji. Polacy coraz chętniej spożywają produkty czy dania, których nazwy wskazują, że wywodzą się z naszego dziedzictwa kulinarnego. Coraz większe znaczenie rynkowe mają te produkty, które jawią się konsumentowi jako tradycyjne czy regionalne. Wydaje się, że odkrywamy je na nowo, a nawet dokładamy starań, by na nie trafić w punktach handlowych czy gastronomicznych. Produkt tradycyjny to też szansa na pokazanie tożsamości regionu, miejsca w którym został on wytworzony, z którego pochodzi surowiec i technologia. Badania przeprowadzone wśród mieszkańców Podkarpacia wskazują na to że, żyjący tutaj ludzie widzą korzyści wynikające z rozwoju wytwarzanych produktów tradycyjnych czy regionalnych.
Downloads
Pobrania
Opublikowane
Licencja
Prawa autorskie (c) 2009 Polish Journal for Sustainable Development

Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.