Język w sprzedaży transakcyjnej i relacyjnej (na podstawie modelu SPIN)
DOI:
https://doi.org/10.15584/slowo.2017.8.20Abstrakt
This text focuses on language comparation between transactional selling and relationship selling, including the SPIN model. Author gathers the real-life examples and analyzes the structure of the whole communication process in both selling strategies. Wal claims that SPIN model puts emphasis on the specific use of language: asking questions, uncovering needs and coaxing the wary customer, what is significant for building customer satisfaction and loyalty.Pobrania
Opublikowane
2017-12-15
Jak cytować
Wal, D. (2017). Język w sprzedaży transakcyjnej i relacyjnej (na podstawie modelu SPIN). Słowo. Studia językoznawcze, (8), 287–298. https://doi.org/10.15584/slowo.2017.8.20
Numer
Dział
ROZPRAWY I ARTYKUŁY
Licencja
Prawa autorskie (c) 2017 Słowo. Studia językoznawcze
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.