Memy na języku polskim. Opis specyfiki i próba klasyfikacji
DOI:
https://doi.org/10.15584/dyd.pol.16.2021.18Słowa kluczowe:
memy, język polski, Adam Mickiewicz, Juliusz Słowacki, Izabela Łęcka,, Artur Schopenhauer, nosacze sundajskieAbstrakt
Celem niniejszego artykułu jest próba sklasyfikowania obecnych w Internecie polonistycznych memów. Tekst opisuje ich cechy charakterystyczne, a także wady i zalety wykorzystywania ich w szkole. W dobie kryzysu wartości nauczyciel musi nauczyć się oswajać świat wirtualny i uczynić go swoim sprzymierzeńcem w edukacji.Pobrania
Opublikowane
2021-12-15
Jak cytować
Dołęga, P. (2021). Memy na języku polskim. Opis specyfiki i próba klasyfikacji. Dydaktyka Polonistyczna, 16(7), 237–252. https://doi.org/10.15584/dyd.pol.16.2021.18
Numer
Dział
KSZTAŁCENIE LITERACKIE I JĘZYKOWE