Memy na języku polskim. Opis specyfiki i próba klasyfikacji

Autor

DOI:

https://doi.org/10.15584/dyd.pol.16.2021.18

Słowa kluczowe:

memy, język polski, Adam Mickiewicz, Juliusz Słowacki, Izabela Łęcka,, Artur Schopenhauer, nosacze sundajskie

Abstrakt

Celem niniejszego artykułu jest próba sklasyfikowania obecnych w Internecie polonistycznych memów. Tekst opisuje ich cechy charakterystyczne, a także wady i zalety wykorzystywania ich w szkole. W dobie kryzysu wartości nauczyciel musi nauczyć się oswajać świat wirtualny i uczynić go swoim sprzymierzeńcem w edukacji.

Pobrania

Opublikowane

2021-12-15

Jak cytować

Dołęga, P. (2021). Memy na języku polskim. Opis specyfiki i próba klasyfikacji. Dydaktyka Polonistyczna, 16(7), 237–252. https://doi.org/10.15584/dyd.pol.16.2021.18

Numer

Dział

KSZTAŁCENIE LITERACKIE I JĘZYKOWE