Wsparcie rodziców ucznia jako element pomocy psychologiczno-pedagogicznej realizowanej przez szkołę

Autor

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2019.3.6

Słowa kluczowe:

szkoła, rodzice, wsparcie, pomoc psychologiczno-pedagogiczna

Abstrakt

Wspomaganie wychowawczej roli rodziców jest określonym ustawowo zadaniem polskiego systemu edukacji. Konkretne formy wsparcia dla rodziców uczniów organizowanego przez szkołę wskazują przepisy regulujące udzielanie i organizację pomocy psychologiczno-pedagogicznej. Pomimo tych gwarancji wsparcie dla rodziców ucznia bywa fragmentaryczne, schematyczne i realizowane w mało zróżnicowanych formach. Ilustracją mogą tu być wyniki przeprowadzonych wśród rodziców badań, których prezentację zawarto w opracowaniu.

Pobrania

Opublikowane

2019-09-30

Jak cytować

Walc, W. (2019). Wsparcie rodziców ucznia jako element pomocy psychologiczno-pedagogicznej realizowanej przez szkołę. Journal of Education, Technology and Computer Science, 29(3), 45–51. https://doi.org/10.15584/eti.2019.3.6

Numer

Dział

WYBRANE PROBLEMY EDUKACJI FORMALNEJ I NIEFORMALNEJ