Digital Works jako narzędzie wspomagające kształcenie inżynierów informatyki w zakresie symulacji cyfrowych układów logicznych

Autor

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2019.3.37

Słowa kluczowe:

architektura komputerów, proces kształcenia, informatyka, Digital Works

Abstrakt

W artykule poruszone są zagadnienia związane z miejscem i rolą architektury komputerów w procesie kształcenia informatycznego studentów. W dalszej części ukazane są przykładowe możliwości wykorzystywania aplikacji Digital Works w zakresie projektowania, budowy i symulacji cyfrowych układów sekwencyjnych.

Pobrania

Opublikowane

2019-09-30

Jak cytować

Gauda, K. (2019). Digital Works jako narzędzie wspomagające kształcenie inżynierów informatyki w zakresie symulacji cyfrowych układów logicznych. Journal of Education, Technology and Computer Science, 29(3), 251–256. https://doi.org/10.15584/eti.2019.3.37

Numer

Dział

WYBRANE PROBLEMY EDUKACJI TECHNICZNEJ