Digital Works jako narzędzie wspomagające kształcenie inżynierów informatyki w zakresie symulacji cyfrowych układów logicznych
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2019.3.37Słowa kluczowe:
architektura komputerów, proces kształcenia, informatyka, Digital WorksAbstrakt
W artykule poruszone są zagadnienia związane z miejscem i rolą architektury komputerów w procesie kształcenia informatycznego studentów. W dalszej części ukazane są przykładowe możliwości wykorzystywania aplikacji Digital Works w zakresie projektowania, budowy i symulacji cyfrowych układów sekwencyjnych.Pobrania
Opublikowane
2019-09-30
Jak cytować
Gauda, K. (2019). Digital Works jako narzędzie wspomagające kształcenie inżynierów informatyki w zakresie symulacji cyfrowych układów logicznych. Journal of Education, Technology and Computer Science, 29(3), 251–256. https://doi.org/10.15584/eti.2019.3.37
Numer
Dział
WYBRANE PROBLEMY EDUKACJI TECHNICZNEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2019 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.