Monitorowanie procesu kształcenia ucznia – e-dziennik
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2019.2.11Słowa kluczowe:
e-dziennik, system informatyczny, komunikacja rodzic-szkołaAbstrakt
ziennik elektroniczny w założeniu ma przynieść korzyści trzem stronom procesu edukacji: uczniowi, rodzicowi i nauczycielowi. Dla ucznia winien stanowić informację zwrotną i pełnić rolę motywacyjną. Dostęp rodzica do e-dziennika ma na celu zintensyfikowanie wzajemnej komunikacji ze szkołą. Nauczyciel natomiast zyskuje narzędzie wspomagające go w procesie dydaktycznym i sprawozdawczym. Artykuł jest próbą odpowiedzi na pytanie, czy te założenia znajdują potwierdzenie w rzeczywistości.Pobrania
Opublikowane
2019-06-30
Jak cytować
Piecuch, A. (2019). Monitorowanie procesu kształcenia ucznia – e-dziennik. Journal of Education, Technology and Computer Science, 28(2), 80–85. https://doi.org/10.15584/eti.2019.2.11
Numer
Dział
WYBRANE PROBLEMY EDUKACJI NAUCZYCIELI
Licencja
Prawa autorskie (c) 2019 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.