Edukacja techniczna małych dzieci
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2019.2.15Słowa kluczowe:
edukacja techniczna, dzieci przedszkolne, uczniowie klas I–III, motywy, trudności, ankietaAbstrakt
Edukacja techniczna małych dzieci jest archaiczna (Furmanek, 2007, s. 44–54) i wymaga diagnozy dla wypracowania nowych działań. 91% nauczycieli obserwuje duże zainteresowanie dzieci zajęciami technicznymi, jednak brakuje im pomysłów na proste doświadczenia, które rozwijałyby myślenie dzieci. Artykuł przedstawia wyniki ankiety przeprowadzonej wśród 2475 nauczycieli na temat trudności i motywów podejmowania się prowadzenia zajęć z techniki wśród dzieci.Pobrania
Opublikowane
2019-06-30
Jak cytować
Jelinek, J. A. (2019). Edukacja techniczna małych dzieci. Journal of Education, Technology and Computer Science, 28(2), 110–115. https://doi.org/10.15584/eti.2019.2.15
Numer
Dział
WYBRANE PROBLEMY EDUKACJI TECHNICZNEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2019 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.