Edukacja włączająca jako odpowiedź na potrzeby studentów z niepełnosprawnością

Autor

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2019.1.32

Słowa kluczowe:

edukacja włączająca, student z niepełnosprawnością edukacja dla wszystkich

Abstrakt

Celem artykułu jest zaprezentowanie problematyki edukacji włączającej na poziomie szkolnictwa wyższego. Szczególna uwaga zostanie skierowana na określenie założeń uczelni otwartej na niepełnosprawnych oraz procesu nauczania uwzględniającego potrzeby studentów z niepełnosprawnością.

Pobrania

Opublikowane

2019-03-30

Jak cytować

Pater, P. (2019). Edukacja włączająca jako odpowiedź na potrzeby studentów z niepełnosprawnością. Journal of Education, Technology and Computer Science, 27(1), 249–254. https://doi.org/10.15584/eti.2019.1.32

Numer

Dział

WYBRANE PROBLEMY WYKORZYSTANIA IT W DZIAŁANIACH INTEGRACYJNYCH I INKLUZYJNYCH