Edukacja włączająca jako odpowiedź na potrzeby studentów z niepełnosprawnością
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2019.1.32Słowa kluczowe:
edukacja włączająca, student z niepełnosprawnością edukacja dla wszystkichAbstrakt
Celem artykułu jest zaprezentowanie problematyki edukacji włączającej na poziomie szkolnictwa wyższego. Szczególna uwaga zostanie skierowana na określenie założeń uczelni otwartej na niepełnosprawnych oraz procesu nauczania uwzględniającego potrzeby studentów z niepełnosprawnością.Pobrania
Opublikowane
2019-03-30
Jak cytować
Pater, P. (2019). Edukacja włączająca jako odpowiedź na potrzeby studentów z niepełnosprawnością. Journal of Education, Technology and Computer Science, 27(1), 249–254. https://doi.org/10.15584/eti.2019.1.32
Numer
Dział
WYBRANE PROBLEMY WYKORZYSTANIA IT W DZIAŁANIACH INTEGRACYJNYCH I INKLUZYJNYCH
Licencja
Prawa autorskie (c) 2019 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.