Uzdolnienia matematyczne – definicja, struktura, pomiar

Autor

  • BEATA ŁUBIANKA Doktor, Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, Wydział Pedagogiczny i Artystyczny, Instytut Pedagogiki i Psychologii, Zakład Psychologii, Polska

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2018.4.2

Słowa kluczowe:

uzdolnienia matematyczne, struktura i pomiar uzdolnień

Abstrakt

W artykule przedstawiono informacje dotyczące wybranych zagadnień związanych z uzdolnieniami matematycznymi. Omówiono poznawcze aspekty odnoszące się do definicji, struktury oraz pomiaru uzdolnień matematycznych. Zaprezentowane analizy stanowią aktualizację wiedzy dla kształcenia nauczycieli w zakresie przedmiotów matematycznych, informatycznych oraz technicznych.

Pobrania

Opublikowane

2018-12-15

Jak cytować

ŁUBIANKA, B. (2018). Uzdolnienia matematyczne – definicja, struktura, pomiar. Journal of Education, Technology and Computer Science, 26(4), 31–36. https://doi.org/10.15584/eti.2018.4.2

Numer

Dział

WYBRANE PROBLEMY EDUKACJI FORMALNEJ I NIEFORMALNEJ