Uzdolnienia matematyczne – definicja, struktura, pomiar
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2018.4.2Słowa kluczowe:
uzdolnienia matematyczne, struktura i pomiar uzdolnieńAbstrakt
W artykule przedstawiono informacje dotyczące wybranych zagadnień związanych z uzdolnieniami matematycznymi. Omówiono poznawcze aspekty odnoszące się do definicji, struktury oraz pomiaru uzdolnień matematycznych. Zaprezentowane analizy stanowią aktualizację wiedzy dla kształcenia nauczycieli w zakresie przedmiotów matematycznych, informatycznych oraz technicznych.Pobrania
Opublikowane
2018-12-15
Jak cytować
ŁUBIANKA, B. (2018). Uzdolnienia matematyczne – definicja, struktura, pomiar. Journal of Education, Technology and Computer Science, 26(4), 31–36. https://doi.org/10.15584/eti.2018.4.2
Numer
Dział
WYBRANE PROBLEMY EDUKACJI FORMALNEJ I NIEFORMALNEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2018 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.