Samokształcenie z zastosowaniem otwartego kursu online na przykładzie statystyk edukacyjnego kanału YouTube

Autor

  • JACEK JĘDRYCZKOWSKI Doktor, Uniwersytet Zielonogórski, Wydział Pedagogiki Psychologii i Socjologii, Zakład Mediów i Technologii Informacyjnych, Polska

Słowa kluczowe:

film edukacyjny, YouTube Analytics, e-learning, krótkie komunikaty multimedialne, preferencje poznawcze, proces kształcenia

Abstrakt

Upowszechnienie otwartych kursów online sprawiło, że pojęcie samokształcenia uzyskało nowy wymiar. Zarówno studenci, jak i bardzo szerokie grono pasjonatów korzysta z materiałów publikowanych w internecie. Niniejszy artykuł prezentuje dane statystyczne edukacyjnego kanału YouTube. Scharakteryzowano w nim sylwetkę odbiorców, preferowane sposoby uczenia się oraz wnioski istotne dla twórców kursów online.

Opublikowane

2018-12-15

Jak cytować

JĘDRYCZKOWSKI, J. (2018). Samokształcenie z zastosowaniem otwartego kursu online na przykładzie statystyk edukacyjnego kanału YouTube. Journal of Education, Technology and Computer Science, 26(4), 205–210. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/5765

Numer

Dział

SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION