Kompetencje pracowników młodocianych kończących naukę w Rzemieślniczej Szkole Zawodowej – raport z badań

Autor

  • MIROSŁAW BOBEK Wyższa Szkoła Pedagogiczno-Techniczna w Koninie, Polska

Słowa kluczowe:

kształcenie zawodowe, kompetencje, pracownik młodociany, rzemiosło

Abstrakt

W artykule przedstawiono analizę z badań nad stanem kompetencji pracowników młodocianych kończących naukę zwodu w warunkach rzemiosła. Zaprezentowano wybrane ustalenia terminologiczne. Dokonano oceny umiejętności, które są potrzebne do realizacji zadań w wyuczonym zawodzie. Przedstawiono, jak rzemieślnicza szkoła zawodowa jako środowisko wpływa na kształcenie kompetencji.

Opublikowane

2018-12-15

Jak cytować

BOBEK, M. (2018). Kompetencje pracowników młodocianych kończących naukę w Rzemieślniczej Szkole Zawodowej – raport z badań. Journal of Education, Technology and Computer Science, 26(4), 282–287. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/5776

Numer

Dział

SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION