Przygotowanie zawodowe nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej z punktu widzenia nowoczesnej szkoły – propozycja metodologii badań

Autor

  • ANDŻELIKA SEREDA Studentka, Uniwersytet Rzeszowski, Wydział Pedagogiczny, Polska

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2018.4.78

Słowa kluczowe:

nauczyciel, przygotowanie zawodowe, edukacja wczesnoszkolna

Abstrakt

Niniejszy artykuł zawiera charakterystykę zawodu nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej w oparciu o literaturę przedmiotu oraz propozycję metodologii badań przygotowania do wykonywania tego zawodowego.

Pobrania

Opublikowane

2018-12-15

Jak cytować

SEREDA, A. (2018). Przygotowanie zawodowe nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej z punktu widzenia nowoczesnej szkoły – propozycja metodologii badań. Journal of Education, Technology and Computer Science, 26(4), 541–545. https://doi.org/10.15584/eti.2018.4.78

Numer

Dział

SYSTEM EDUKACYJNY Z PERSPEKTYWY BADAŃ STUDENCKO-DOKTORANCKICH