Przygotowanie zawodowe nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej z punktu widzenia nowoczesnej szkoły – propozycja metodologii badań
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2018.4.78Słowa kluczowe:
nauczyciel, przygotowanie zawodowe, edukacja wczesnoszkolnaAbstrakt
Niniejszy artykuł zawiera charakterystykę zawodu nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej w oparciu o literaturę przedmiotu oraz propozycję metodologii badań przygotowania do wykonywania tego zawodowego.Pobrania
Opublikowane
2018-12-15
Jak cytować
SEREDA, A. (2018). Przygotowanie zawodowe nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej z punktu widzenia nowoczesnej szkoły – propozycja metodologii badań. Journal of Education, Technology and Computer Science, 26(4), 541–545. https://doi.org/10.15584/eti.2018.4.78
Numer
Dział
SYSTEM EDUKACYJNY Z PERSPEKTYWY BADAŃ STUDENCKO-DOKTORANCKICH
Licencja
Prawa autorskie (c) 2018 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.