Możliwości i ograniczenia wykorzystania zabaw konstrukcyjnych w przedszkolu – propozycja metodologii badań
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2018.4.81Słowa kluczowe:
zabawa dziecka, zabawa konstrukcyjna, edukacja przedszkolnaAbstrakt
Niniejszy artykuł zawiera opis zabaw konstrukcyjnych w świetle literatury przedmiotu, a także przegląd dotychczasowych badań odnośnie do zabaw konstrukcyjnych. Zamieszczono w nim również propozycję metodologii badań możliwości i ograniczeń wykorzystania zabaw konstrukcyjnych w przedszkolu.Pobrania
Opublikowane
2018-12-15
Jak cytować
ULANOWSKA, L. (2018). Możliwości i ograniczenia wykorzystania zabaw konstrukcyjnych w przedszkolu – propozycja metodologii badań. Journal of Education, Technology and Computer Science, 26(4), 557–561. https://doi.org/10.15584/eti.2018.4.81
Numer
Dział
SYSTEM EDUKACYJNY Z PERSPEKTYWY BADAŃ STUDENCKO-DOKTORANCKICH
Licencja
Prawa autorskie (c) 2018 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.