Możliwości i ograniczenia wykorzystania zabaw konstrukcyjnych w przedszkolu – propozycja metodologii badań

Autor

  • LIDIA ULANOWSKA Studentka, Uniwersytet Rzeszowski, Wydział Pedagogiczny, Polska

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2018.4.81

Słowa kluczowe:

zabawa dziecka, zabawa konstrukcyjna, edukacja przedszkolna

Abstrakt

Niniejszy artykuł zawiera opis zabaw konstrukcyjnych w świetle literatury przedmiotu, a także przegląd dotychczasowych badań odnośnie do zabaw konstrukcyjnych. Zamieszczono w nim również propozycję metodologii badań możliwości i ograniczeń wykorzystania zabaw konstrukcyjnych w przedszkolu.

Pobrania

Opublikowane

2018-12-15

Jak cytować

ULANOWSKA, L. (2018). Możliwości i ograniczenia wykorzystania zabaw konstrukcyjnych w przedszkolu – propozycja metodologii badań. Journal of Education, Technology and Computer Science, 26(4), 557–561. https://doi.org/10.15584/eti.2018.4.81

Numer

Dział

SYSTEM EDUKACYJNY Z PERSPEKTYWY BADAŃ STUDENCKO-DOKTORANCKICH