Aktywizacja ruchowa dzieci w dobie rozwoju nowych technologii – wyzwanie dla nauczycieli

Autor

  • MARIA ZADARKO-DOMARADZKA Uniwersytet Rzeszowski, Wydział Wychowania Fizycznego, Katedra Nauk o Człowieku, Polska
  • IRENA MOMOLA Uniwersytet Rzeszowski, Wydział Wychowania Fizycznego, Katedra Nauk o Zdrowiu, Polska
  • EMILIAN ZADARKO Uniwersytet Rzeszowski, Wydział Wychowania Fizycznego, Katedra Nauk o Zdrowiu; Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Krośnie, Polska
  • EWA POLAK Politechnika Rzeszowska, Centrum Fizjoterapii i Sportu, Polska

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2018.2.14

Słowa kluczowe:

aktywność ruchowa, nauczyciel, zdrowie, hipokinezja, pomoce dydaktyczne

Abstrakt

Artykuł porusza problematykę potrzeb zdrowotnych dzieci z zakresu aktywności ruchowej w kontekście wymagań współczesnej rzeczywistości. Celem artykułu jest przedstawienie przykła-dowych możliwości aktywizacji ruchowej dzieci z wykorzystaniem nowych technologii oferowa-nych szkołom w czasach obniżania się aktywności fizycznej.

Opublikowane

2018-06-30

Jak cytować

ZADARKO-DOMARADZKA, M., MOMOLA, I., ZADARKO, E., & POLAK, E. (2018). Aktywizacja ruchowa dzieci w dobie rozwoju nowych technologii – wyzwanie dla nauczycieli. Journal of Education, Technology and Computer Science, 24(2), 109–115. https://doi.org/10.15584/eti.2018.2.14

Numer

Dział

SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION