Aktywizacja ruchowa dzieci w dobie rozwoju nowych technologii – wyzwanie dla nauczycieli
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2018.2.14Słowa kluczowe:
aktywność ruchowa, nauczyciel, zdrowie, hipokinezja, pomoce dydaktyczneAbstrakt
Artykuł porusza problematykę potrzeb zdrowotnych dzieci z zakresu aktywności ruchowej w kontekście wymagań współczesnej rzeczywistości. Celem artykułu jest przedstawienie przykła-dowych możliwości aktywizacji ruchowej dzieci z wykorzystaniem nowych technologii oferowa-nych szkołom w czasach obniżania się aktywności fizycznej.Pobrania
Opublikowane
2018-06-30
Jak cytować
ZADARKO-DOMARADZKA, M., MOMOLA, I., ZADARKO, E., & POLAK, E. (2018). Aktywizacja ruchowa dzieci w dobie rozwoju nowych technologii – wyzwanie dla nauczycieli. Journal of Education, Technology and Computer Science, 24(2), 109–115. https://doi.org/10.15584/eti.2018.2.14
Numer
Dział
PROBLEMY INFORMATYZACJI EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2018 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.