Gamifikacja a subiektywna wartość wzmocnienia. Wskazania do pracy w edukacji i promocji zdrowia

Autor

  • JULIA ŁOSIAK-PILCH Doktor, Uniwersytet Jagielloński, Studium Pedagogiczne, Polska

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2018.2.27

Słowa kluczowe:

gamifikacja, wzmocnienie, edukacja, promocja zdrowia

Abstrakt

Celem artykułu jest wykazanie znaczenia efektu subiektywnej wartości wzmocnienia przy sto-sowaniu elementów gamifikacji w tworzeniu aplikacji mobilnych i ich wykorzystywaniu w pracy edukacyjnej i w promocji zdrowia.

Pobrania

Opublikowane

2018-06-30

Jak cytować

ŁOSIAK-PILCH, J. (2018). Gamifikacja a subiektywna wartość wzmocnienia. Wskazania do pracy w edukacji i promocji zdrowia. Journal of Education, Technology and Computer Science, 24(2), 201–205. https://doi.org/10.15584/eti.2018.2.27

Numer

Dział

WYBRANE PROBLEMY EDUKACJI DOROSŁYCH