Zajęcia z technologii informacyjnej – propozycja tematów zajęć opartych na modelu „Siedmiu filarów kompetencji informacyjnych”

Autor

  • PAULINA MOTYLIŃSKA Magister, Uniwersytet Pedagogicznym im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, Wydział Pedagogiczny, Instytut Bezpieczeństwa i Edukacji Obywatelskiej, Katedra Kultury Informacyjnej i Zarządzania Informacją, Polska

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2018.1.45

Słowa kluczowe:

kompetencje informacyjne, szkoła wyższa, technologia informacyjna, „Siedem filarów kompetencji informacyjnych”

Abstrakt

Artykuł prezentuje propozycję tematów zajęć z przedmiotu „technologia informacyjna” reali-zowanego na studiach wyższych. Propozycja została oparta na modelu kształcenia kompetencji informacyjnych „Siedmiu filarów kompetencji informacyjnych”.

Opublikowane

2018-03-30

Jak cytować

MOTYLIŃSKA, P. (2018). Zajęcia z technologii informacyjnej – propozycja tematów zajęć opartych na modelu „Siedmiu filarów kompetencji informacyjnych”. Journal of Education, Technology and Computer Science, 23(1), 333–337. https://doi.org/10.15584/eti.2018.1.45

Numer

Dział

SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION