Zajęcia z technologii informacyjnej – propozycja tematów zajęć opartych na modelu „Siedmiu filarów kompetencji informacyjnych”
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2018.1.45Słowa kluczowe:
kompetencje informacyjne, szkoła wyższa, technologia informacyjna, „Siedem filarów kompetencji informacyjnych”Abstrakt
Artykuł prezentuje propozycję tematów zajęć z przedmiotu „technologia informacyjna” reali-zowanego na studiach wyższych. Propozycja została oparta na modelu kształcenia kompetencji informacyjnych „Siedmiu filarów kompetencji informacyjnych”.Pobrania
Opublikowane
2018-03-30
Jak cytować
MOTYLIŃSKA, P. (2018). Zajęcia z technologii informacyjnej – propozycja tematów zajęć opartych na modelu „Siedmiu filarów kompetencji informacyjnych”. Journal of Education, Technology and Computer Science, 23(1), 333–337. https://doi.org/10.15584/eti.2018.1.45
Numer
Dział
PROBLEMY DYDAKTYKI SZKOŁY WYŻSZEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2018 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.