Model kształcenia na odległość na przykładzie Politechniki Częstochowskiej
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2017.2.32Słowa kluczowe:
e-learning, szkoła wyższa, organizacja, jakośćAbstrakt
W artykule przedstawiono model kształcenia na odległość przyjęty aktualnie w Politechnice Częstochowskiej. Przedstawiono kolejne etapy wprowadzania e-learningu w uczelni, w tym doświadczenia związane z przygotowaniem uczelni do realizacji e-zajęć. Omówiono ramy organizacyjne, formalne i metodologiczne przyjętego modelu kształcenia komplementarnego, szczególny nacisk kładąc na dokumentację związaną z przygotowaniem e-kursów. Jako platformę e-learningową wybrano Open Source CMS Moodle.Pobrania
Opublikowane
2017-03-30
Jak cytować
KUCHARCZYK, Z., & WALASEK, T. (2017). Model kształcenia na odległość na przykładzie Politechniki Częstochowskiej. Journal of Education, Technology and Computer Science, 20(2), 242–247. https://doi.org/10.15584/eti.2017.2.32
Numer
Dział
PROBLEMY EDUKACJI MEDIALNEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2017 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.