Model kształcenia na odległość na przykładzie Politechniki Częstochowskiej

Autor

  • ZYGMUNT KUCHARCZYK Politechnika Częstochowska, Wydział Inżynierii Mechanicznej i Informatyki, Polska
  • TOMASZ WALASEK Politechnika Częstochowska, Wydział Inżynierii Mechanicznej i Informatyki, Polska

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2017.2.32

Słowa kluczowe:

e-learning, szkoła wyższa, organizacja, jakość

Abstrakt

W artykule przedstawiono model kształcenia na odległość przyjęty aktualnie w Politechnice Częstochowskiej. Przedstawiono kolejne etapy wprowadzania e-learningu w uczelni, w tym doświadczenia związane z przygotowaniem uczelni do realizacji e-zajęć. Omówiono ramy organizacyjne, formalne i metodologiczne przyjętego modelu kształcenia komplementarnego, szczególny nacisk kładąc na dokumentację związaną z przygotowaniem e-kursów. Jako platformę e-learningową wybrano Open Source CMS Moodle.

Opublikowane

2017-03-30

Jak cytować

KUCHARCZYK, Z., & WALASEK, T. (2017). Model kształcenia na odległość na przykładzie Politechniki Częstochowskiej. Journal of Education, Technology and Computer Science, 20(2), 242–247. https://doi.org/10.15584/eti.2017.2.32

Numer

Dział

SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION