Realizacja informatycznego systemu zarządzania szkołą na podstawie analizy wyników badań

Autor

  • KRYSTIAN TUCZYŃSKI

Słowa kluczowe:

e-dziennik, elektroniczny system zarządzania szkołą, badania pedagogiczne, nowoczesne technologie

Abstrakt

Artykuł ukazuje realizację informatycznego systemu zarządzania szkołą. Wspomniany system powstał na podstawie szczegółowej i wielowymiarowej analizy wyników badań pedagogicznych z zakresu efektywności wykorzystywania e-dzienników w szkołach podstawowych oraz gimnazjach. Powstałe oprogramowanie cechuje duża łatwość obsługi i intuicyjność, w związku z czym mogłoby być ono wprowadzone do obecnych systemów szkolnych.

Opublikowane

2016-09-30

Jak cytować

TUCZYŃSKI, K. (2016). Realizacja informatycznego systemu zarządzania szkołą na podstawie analizy wyników badań. Journal of Education, Technology and Computer Science, 17(3), 128–134. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6273

Numer

Dział

SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION