Kompetencje informatyczne w samoocenie nauczycieli edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej

Autor

  • URSZULA ORDON Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie, Instytut Edukacji Przedszkolnej i Szkolnej, Polska
  • KATARZYNA SERWATKO Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Jana Grodka w Sanoku, Polska

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2016.3.23

Słowa kluczowe:

nauczyciel, uczeń, edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna, kompetencje informatyczne

Abstrakt

Autorki poruszają w artykule kwestie związane z kompetencjami informatycznymi i ich samooceną dokonaną przez nauczycieli edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Kompetencje informatyczne tej grupy zawodowej są niezwykle istotne w kontekście oceny kształcenia i uczenia się przez całe życie. Stanowią także istotny element podtrzymywania i rozwoju jakości komunikacji w edukacji na każdym poziomie nauczania

Pobrania

Opublikowane

2016-09-30

Jak cytować

ORDON, U., & SERWATKO, K. (2016). Kompetencje informatyczne w samoocenie nauczycieli edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Journal of Education, Technology and Computer Science, 17(3), 152–156. https://doi.org/10.15584/eti.2016.3.23

Numer

Dział

PROBLEMY EDUKACJI INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNEJ