Multimedia jako narzędzie wspomagania edukacji ekologicznej

Autor

  • MAŁGORZATA DOBRZAŃSKA AGH Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie, Katedra Inżynierii Środowiska i Przeróbki Surowców, Polska
  • WIKTORIA SOBCZYK AGH Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie, Katedra Inżynierii Środowiska i Przeróbki Surowców, Polska
  • OKSANA NAGORNIUK National University of Live and Environmental Sciences of Ukraine, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2016.2.33

Słowa kluczowe:

multimedia, edukacja, przewodnik, park narodowy

Abstrakt

W artykule opisano proste i złożone media wykorzystywane w procesie dydaktycznym. Przedstawiono programy promocyjne realizowane w parkach narodowych w Polsce. Przygotowano projekt multimedialnego przewodnika po Gorczańskim Parku Narodowym. Przewodnik jest przykładem połączenia technologii komputerowej z edukacją. Może być wykorzystywany w szkołach podstawowych, ponadpodstawowych i średnich w ramach zajęć z biologii, ekologii i edukacji ekologicznej.

Pobrania

Opublikowane

2016-06-30

Jak cytować

DOBRZAŃSKA, M., SOBCZYK, W., & NAGORNIUK, O. (2016). Multimedia jako narzędzie wspomagania edukacji ekologicznej. Journal of Education, Technology and Computer Science, 16(2), 251–257. https://doi.org/10.15584/eti.2016.2.33

Numer

Dział

PROBLEMY EDUKACJI EKOLOGICZNEJ I ŚRODOWISKOWEJ