Multimedia jako narzędzie wspomagania edukacji ekologicznej
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2016.2.33Słowa kluczowe:
multimedia, edukacja, przewodnik, park narodowyAbstrakt
W artykule opisano proste i złożone media wykorzystywane w procesie dydaktycznym. Przedstawiono programy promocyjne realizowane w parkach narodowych w Polsce. Przygotowano projekt multimedialnego przewodnika po Gorczańskim Parku Narodowym. Przewodnik jest przykładem połączenia technologii komputerowej z edukacją. Może być wykorzystywany w szkołach podstawowych, ponadpodstawowych i średnich w ramach zajęć z biologii, ekologii i edukacji ekologicznej.Pobrania
Opublikowane
2016-06-30
Jak cytować
DOBRZAŃSKA, M., SOBCZYK, W., & NAGORNIUK, O. (2016). Multimedia jako narzędzie wspomagania edukacji ekologicznej. Journal of Education, Technology and Computer Science, 16(2), 251–257. https://doi.org/10.15584/eti.2016.2.33
Numer
Dział
PROBLEMY EDUKACJI EKOLOGICZNEJ I ŚRODOWISKOWEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2016 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.