TIK a współczesna szkoła – czyli jak skutecznie korzystać z technologii informacyjno-komunikacyjnych w procesie kształcenia?

Autor

  • Agata BANASIK

Słowa kluczowe:

TIK, edukacja, SAMR, proces kształcenia

Abstrakt

Nowe technologie są istotnym elementem funkcjonowania jednostki w XXI w. Ich gwałtow-ny rozwój i wszechobecność przyczyniły sią do nieodwracalnych zmian na wielu płaszczyznach współczesnego życia. Znajdują one również zastosowanie w procesie kształcenia, który w dobie powszechnej cyfryzacji przechodzi swoistą transformację. Celem podjętych rozważań jest pokaza-nie zasadności wdrażania TIK do procesu uczenia się i nauczania. Szczególna uwaga zostanie zwrócona na omówienie modelu SAMR, który prezentuje poziomy wykorzystywania nowych technologii w edukacji.

Opublikowane

2017-03-30

Jak cytować

BANASIK, A. (2017). TIK a współczesna szkoła – czyli jak skutecznie korzystać z technologii informacyjno-komunikacyjnych w procesie kształcenia?. Journal of Education, Technology and Computer Science, 15(1), 112–117. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6366

Numer

Dział

SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION