Edukacja matematyczna w kształceniu zawodowym i ustawicznym – wyzwania i potrzeby
Słowa kluczowe:
kształcenie zawodowe i ustawiczne, umiejętności numeryczne, sektor zaawansowanej technologiiAbstrakt
Artykuł dotyczy diagnozy potrzeb kształcenia zawodowego i ustawicznego w zakresie matematyki. Przedstawia wyniki badań przeprowadzonych w ramach europejskiego Projektu NAMA wśród pracowników i uczniów z sektora zaawansowanej technologii. Celem tych badań było zidentyfikowanie pewnych ogólnych i specyficznych umiejętności numerycznych, które są potrzebne w pracy, a wymagają dalszego kształcenia. We wnioskach nakreślono też pewne rekomendacje, które powinno się wziąć pod uwagę podczas projektowania materiałów dydaktycznych dla tej grupy docelowej.Pobrania
Opublikowane
2015-03-30
Jak cytować
MAJ-TATSIS, B. (2015). Edukacja matematyczna w kształceniu zawodowym i ustawicznym – wyzwania i potrzeby. Journal of Education, Technology and Computer Science, 11(1), 216–222. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6549
Numer
Dział
PROBLEMY EDUKACJI ZAWODOWEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2015 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.