Praktyczne wykorzystanie symulacji dźwięku w kształceniu technicznym studentów

Autor

  • Tomasz PRAUZNER Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie, Polska

Słowa kluczowe:

symulacja, syntezator mowy

Abstrakt

Głównym celem niniejszej dysertacji jest zapoznanie czytelnika z szeroko rozumianą problematyką syntezy ludzkiego głosu w procesie komunikacji na drodze człowiek–maszyna. Realizacja aplikacji multimedialnych wzbogaconych w generowany system mowy jest szczególnie interesującą propozycją wykorzystywaną w edukacji zdalnej na odległość.

Pobrania

Opublikowane

2013-12-15

Jak cytować

PRAUZNER, T. (2013). Praktyczne wykorzystanie symulacji dźwięku w kształceniu technicznym studentów. Journal of Education, Technology and Computer Science, 8(2), 314–319. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6779

Numer

Dział

ZASTOSOWANIE E-LEARNINGU W EDUKACJI