Praktyczne wykorzystanie symulacji dźwięku w kształceniu technicznym studentów
Słowa kluczowe:
symulacja, syntezator mowyAbstrakt
Głównym celem niniejszej dysertacji jest zapoznanie czytelnika z szeroko rozumianą problematyką syntezy ludzkiego głosu w procesie komunikacji na drodze człowiek–maszyna. Realizacja aplikacji multimedialnych wzbogaconych w generowany system mowy jest szczególnie interesującą propozycją wykorzystywaną w edukacji zdalnej na odległość.Pobrania
Opublikowane
2013-12-15
Jak cytować
PRAUZNER, T. (2013). Praktyczne wykorzystanie symulacji dźwięku w kształceniu
technicznym studentów. Journal of Education, Technology and Computer Science, 8(2), 314–319. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6779
Numer
Dział
ZASTOSOWANIE E-LEARNINGU W EDUKACJI
Licencja
Prawa autorskie (c) 2013 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.