Dydaktyka szkoły wyższej Ukrainy w okresie przemian cywilizacyjnych
Słowa kluczowe:
dydaktyka szkoły wyższej, pedagogika personalistyczna, kształcenie podmiotoweAbstrakt
Nowoczesna dydaktyka szkoły wyższej jest dziedziną pedagogiki szkoły wyższej, która bada, uogólnia i uzasadnia cele, prawidłowości, zasady, treść, modele i metody procesu dydaktycznego w szkole wyższej, wzajemne relacje pedagogów i studentów jako podmiotów procesu kształcenia, wpływ różnorodnych zjawisk dydaktycznych na kształcenie i rozwój studenta jako osoby twórczej i podmiotu przyszłej działalności szkoleniowej i zawodowej.Pobrania
Opublikowane
2010-06-30
Jak cytować
JAGUPOW, W. (2010). Dydaktyka szkoły wyższej Ukrainy w okresie przemian cywilizacyjnych. Journal of Education, Technology and Computer Science, 1(1), 212–218. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/7138
Numer
Dział
KSZTAŁCENIE NAUCZYCIELI
Licencja
Prawa autorskie (c) 2010 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.