Dydaktyka szkoły wyższej Ukrainy w okresie przemian cywilizacyjnych

Autor

  • Wasyl JAGUPOW

DOI:

https://doi.org/2080-9069

Słowa kluczowe:

dydaktyka szkoły wyższej, pedagogika personalistyczna, kształcenie podmiotowe

Abstrakt

Nowoczesna dydaktyka szkoły wyższej jest dziedziną pedagogiki szkoły wyższej, która bada, uogólnia i uzasadnia cele, prawidłowości, zasady, treść, modele i metody procesu dydaktycznego w szkole wyższej, wzajemne relacje pedagogów i studentów jako podmiotów procesu kształcenia, wpływ różnorodnych zjawisk dydaktycznych na kształcenie i rozwój studenta jako osoby twórczej i podmiotu przyszłej działalności szkoleniowej i zawodowej.

Opublikowane

2010-06-30

Jak cytować

JAGUPOW, W. (2010). Dydaktyka szkoły wyższej Ukrainy w okresie przemian cywilizacyjnych. Journal of Education, Technology and Computer Science, (1), 212–218. https://doi.org/2080-9069

Numer

Dział

SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION