YouTube w edukacji polonistycznej. Rekonesans
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2019.4.44Słowa kluczowe:
YouTube, edukacja polonistyczna, edukacja medialnaAbstrakt
Artykuł prezentuje możliwości wykorzystania YouTube’a na lekcjach języka polskiego. Autor przedstawia przegląd tematów, które można zastosować, by włączyć treści z YouTube’a w edukację polonistyczną.
Pobrania
Opublikowane
2019-12-15
Jak cytować
Żółtowski, D. (2019). YouTube w edukacji polonistycznej. Rekonesans. Journal of Education, Technology and Computer Science, 30(4), 318–323. https://doi.org/10.15584/eti.2019.4.44
Numer
Dział
PRACE STUDENCKIE
Licencja
Prawa autorskie (c) 2019 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.