The challenge of distance tutoring and learning using the virtual classroom – adobe acrobat connect pro meeting

Authors

  • Branko MEDIC College of Vocational Studies, Subotica, Serbia

Keywords:

Distance Tutoring, Knowledge marketing, Adobe Connect Pro, Presenter, Session

Abstract

Ten artykuł jest moim skromnym wkładem w rozwój e-learningu w Serbii. Rozwój technologii pozwala nauczycielom rozwijać swoje umiejętności i kompetencje w nauczaniu online. W artykule dokonana została analiza zalet i wad wiodącej platformy Adobe Connect Pro pozwalającej na zarządzanie konferencjami sieciowymi. Opisane zostały także moje doświadczenia w angażowaniu uczniów do rozwijania swoich umiejętności w zakresie prezentowania treści online studentom z krajów całego świata.

Downloads

Published

2011-12-15

How to Cite

MEDIC, B. (2011). The challenge of distance tutoring and learning using the virtual classroom – adobe acrobat connect pro meeting. Journal of Education, Technology and Computer Science, 4(2), 104–112. Retrieved from https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6996