Kurs e-learningowy formą doskonalenia kompetencji nauczycieli z zakresu edukacji medialnej

Autor

  • Beata Balcerowicz Akademia Pedagogiki Specjalnej, Polska

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2019.3.29

Słowa kluczowe:

edukacja zdalna, edukacja medialna, e-learning, scenariusz kursu, kompetencje nauczycieli

Abstrakt

Celem artykułu jest przedstawienie wyników badań przeprowadzonych w ramach pracy magisterskiej (Projekt kursu e-learningowego rozwijającego kompetencje nauczycieli z zakresu edukacji medialnej). Przedmiotem badań stał się scenariusz kursu dotyczący edukacji medialnej dla nauczycieli (oraz gotowy fragment kursu stworzony na podstawie scenariusza). Nauczyciele zostali zapytani o opinię na temat edukacji zdalnej oraz poproszeni o ocenę fragmentu kursu.

Pobrania

Opublikowane

2019-09-30

Jak cytować

Balcerowicz, B. (2019). Kurs e-learningowy formą doskonalenia kompetencji nauczycieli z zakresu edukacji medialnej. Journal of Education, Technology and Computer Science, 29(3), 197–202. https://doi.org/10.15584/eti.2019.3.29

Numer

Dział

WYBRANE PROBLEMY E-LEARNINGU