Kurs e-learningowy formą doskonalenia kompetencji nauczycieli z zakresu edukacji medialnej
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2019.3.29Słowa kluczowe:
edukacja zdalna, edukacja medialna, e-learning, scenariusz kursu, kompetencje nauczycieliAbstrakt
Celem artykułu jest przedstawienie wyników badań przeprowadzonych w ramach pracy magisterskiej (Projekt kursu e-learningowego rozwijającego kompetencje nauczycieli z zakresu edukacji medialnej). Przedmiotem badań stał się scenariusz kursu dotyczący edukacji medialnej dla nauczycieli (oraz gotowy fragment kursu stworzony na podstawie scenariusza). Nauczyciele zostali zapytani o opinię na temat edukacji zdalnej oraz poproszeni o ocenę fragmentu kursu.Pobrania
Opublikowane
2019-09-30
Jak cytować
Balcerowicz, B. (2019). Kurs e-learningowy formą doskonalenia kompetencji nauczycieli z zakresu edukacji medialnej. Journal of Education, Technology and Computer Science, 29(3), 197–202. https://doi.org/10.15584/eti.2019.3.29
Numer
Dział
WYBRANE PROBLEMY E-LEARNINGU
Licencja
Prawa autorskie (c) 2019 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.