Zalety i wady „darmowych” podręczników stosowanych w klasach I–III szkoły podstawowej
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2018.4.80Słowa kluczowe:
podręcznik szkolny, edukacja wczesnoszkolnaAbstrakt
Artykuł zawiera charakterystykę „darmowych” podręczników stosowanych w klasach I–III szkoły podstawowej. Opisuję w nim cechy i funkcje podręczników szkolnych oraz wyznaczniki jakości podręczników szkolnych.Pobrania
Opublikowane
2018-12-15
Jak cytować
PUDEŁKO, K. (2018). Zalety i wady „darmowych” podręczników stosowanych w klasach I–III szkoły podstawowej. Journal of Education, Technology and Computer Science, 26(4), 552–556. https://doi.org/10.15584/eti.2018.4.80
Numer
Dział
SYSTEM EDUKACYJNY Z PERSPEKTYWY BADAŃ STUDENCKO-DOKTORANCKICH
Licencja
Prawa autorskie (c) 2018 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.