Zalety i wady „darmowych” podręczników stosowanych w klasach I–III szkoły podstawowej

Autor

  • KAROLINA PUDEŁKO Studentka, Uniwersytet Rzeszowski, Wydział Pedagogiczny, Polska

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2018.4.80

Słowa kluczowe:

podręcznik szkolny, edukacja wczesnoszkolna

Abstrakt

Artykuł zawiera charakterystykę „darmowych” podręczników stosowanych w klasach I–III szkoły podstawowej. Opisuję w nim cechy i funkcje podręczników szkolnych oraz wyznaczniki jakości podręczników szkolnych.

Pobrania

Opublikowane

2018-12-15

Jak cytować

PUDEŁKO, K. (2018). Zalety i wady „darmowych” podręczników stosowanych w klasach I–III szkoły podstawowej. Journal of Education, Technology and Computer Science, 26(4), 552–556. https://doi.org/10.15584/eti.2018.4.80

Numer

Dział

SYSTEM EDUKACYJNY Z PERSPEKTYWY BADAŃ STUDENCKO-DOKTORANCKICH