Szkolne doradztwo zawodowe w świetle reformy systemu oświaty – analiza porównawcza wybranych regulacji prawnych
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2018.1.21Słowa kluczowe:
doradztwo zawodowe, szkolny doradca zawodowy, reforma systemu oświatyAbstrakt
W artykule skoncentrowano się na rozwiązaniach prawnych dotyczących szkolnego doradz-twa zawodowego w aspekcie wprowadzanej w roku szkolnym 2017/2018 reformy systemu oświaty (ze szczególnym uwzględnieniem szkoły podstawowej). W związku z tym, że od 1999., czyli od momentu utworzenia szkół gimnazjalnych, do czasu ich „wygaszania”, dokumenty prawne ulegały zmianom/modyfikacjo. Dokonano ich analizy porównawczej z aktualnie proponowanymi rozwią-zaniami.Pobrania
Opublikowane
2018-03-30
Jak cytować
KLEMENTOWSKA, A. (2018). Szkolne doradztwo zawodowe w świetle reformy systemu oświaty – analiza porównawcza wybranych regulacji prawnych. Journal of Education, Technology and Computer Science, 23(1), 169–175. https://doi.org/10.15584/eti.2018.1.21
Numer
Dział
WYBRANE PROBLEMY EDUKACJI ZAWODOWEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2018 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.