Szkolne doradztwo zawodowe w świetle reformy systemu oświaty – analiza porównawcza wybranych regulacji prawnych

Autor

  • ANETA KLEMENTOWSKA Doktor, Uniwersytet Zielonogórski, Wydział Mechaniczny, Instytut Inżynierii Bezpieczeństwa i Nauk o Pracy, Zakład Profesjologii, Polska

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2018.1.21

Słowa kluczowe:

doradztwo zawodowe, szkolny doradca zawodowy, reforma systemu oświaty

Abstrakt

W artykule skoncentrowano się na rozwiązaniach prawnych dotyczących szkolnego doradz-twa zawodowego w aspekcie wprowadzanej w roku szkolnym 2017/2018 reformy systemu oświaty (ze szczególnym uwzględnieniem szkoły podstawowej). W związku z tym, że od 1999., czyli od momentu utworzenia szkół gimnazjalnych, do czasu ich „wygaszania”, dokumenty prawne ulegały zmianom/modyfikacjo. Dokonano ich analizy porównawczej z aktualnie proponowanymi rozwią-zaniami.

Pobrania

Opublikowane

2018-03-30

Jak cytować

KLEMENTOWSKA, A. (2018). Szkolne doradztwo zawodowe w świetle reformy systemu oświaty – analiza porównawcza wybranych regulacji prawnych. Journal of Education, Technology and Computer Science, 23(1), 169–175. https://doi.org/10.15584/eti.2018.1.21

Numer

Dział

WYBRANE PROBLEMY EDUKACJI ZAWODOWEJ