Wolne oprogramowanie QGIS i jego możliwości wykorzystania w edukacji
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2017.4.45Słowa kluczowe:
GIS, wolne oprogramowanie, QGISAbstrakt
W artykule podjęto temat możliwości wykorzystania wolnego oprogramowania z dziedziny Systemów Informacji Geograficznej (GIS)1 w edukacji na przykładzie programu QGIS. Dokonano przeglądu dostępnych zasobów edukacyjnych dotyczących QGIS, umożliwiających naukę pro-gramu.Pobrania
Opublikowane
2017-12-15
Jak cytować
POKOJSKA, P., & POKOJSKI, W. (2017). Wolne oprogramowanie QGIS i jego możliwości wykorzystania w edukacji. Journal of Education, Technology and Computer Science, 22(4), 335–340. https://doi.org/10.15584/eti.2017.4.45
Numer
Dział
PROBLEMY EDUKACJI INFORMATYCZNEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2017 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.