Wolne oprogramowanie QGIS i jego możliwości wykorzystania w edukacji

Autor

  • PAULINA POKOJSKA Doktor, Uniwersytet Warszawski, Wydział Geografii i Studiów Regionalnych, Polska
  • WOJCIECH POKOJSKI Doktor, Uniwersytet Warszawski, Wydział Geografii i Studiów Regionalnych, Polska

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2017.4.45

Słowa kluczowe:

GIS, wolne oprogramowanie, QGIS

Abstrakt

W artykule podjęto temat możliwości wykorzystania wolnego oprogramowania z dziedziny Systemów Informacji Geograficznej (GIS)1 w edukacji na przykładzie programu QGIS. Dokonano przeglądu dostępnych zasobów edukacyjnych dotyczących QGIS, umożliwiających naukę pro-gramu.

Opublikowane

2017-12-15

Jak cytować

POKOJSKA, P., & POKOJSKI, W. (2017). Wolne oprogramowanie QGIS i jego możliwości wykorzystania w edukacji. Journal of Education, Technology and Computer Science, 22(4), 335–340. https://doi.org/10.15584/eti.2017.4.45

Numer

Dział

SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION