Cechy naukowo-dydaktycznego kształcenia uniwersyteckiego

Autor

  • Liudmyla MAKODZEI National University of Life and Environmental Sciences of Ukraine, Ukraine
  • Anna YAZUN National University of Life and Environmental Sciences of Ukraine, Ukraine

Słowa kluczowe:

dydaktyka szkoły wyższej, kształcenie naukowo-dydaktyczne

Abstrakt

W artykule wskazano problemy i perspektywy kształcenia naukowo-badawczego. Omówiono jego cechy. Kształcenie naukowo-dydaktyczne na poziomie uniwersyteckim na Ukrainie opisano na przykładzie Narodowego Uniwersytetu Przyrodniczego i Zasobów Przyrody Ukrainy w Kijowie.

Opublikowane

2012-06-30

Jak cytować

MAKODZEI, L., & YAZUN, A. (2012). Cechy naukowo-dydaktycznego kształcenia uniwersyteckiego. Journal of Education, Technology and Computer Science, 5(1), 112–117. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6952

Numer

Dział

PSYCHOPEDAGOGICZNE PROBLEMY SZKOŁY WYŻSZEJ