Cechy naukowo-dydaktycznego kształcenia uniwersyteckiego
Słowa kluczowe:
dydaktyka szkoły wyższej, kształcenie naukowo-dydaktyczneAbstrakt
W artykule wskazano problemy i perspektywy kształcenia naukowo-badawczego. Omówiono jego cechy. Kształcenie naukowo-dydaktyczne na poziomie uniwersyteckim na Ukrainie opisano na przykładzie Narodowego Uniwersytetu Przyrodniczego i Zasobów Przyrody Ukrainy w Kijowie.Pobrania
Opublikowane
2012-06-30
Jak cytować
MAKODZEI, L., & YAZUN, A. (2012). Cechy naukowo-dydaktycznego kształcenia uniwersyteckiego. Journal of Education, Technology and Computer Science, 5(1), 112–117. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6952
Numer
Dział
PSYCHOPEDAGOGICZNE PROBLEMY SZKOŁY WYŻSZEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2012 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.