Przywództwo nauczyciela – gwarancja do sukcesu

Autor

  • NIKOLYA SUROTYUK Kremenets Regional Humanitarian-Pedagogical Institute named after Taras Shevchenko Foreign language department, Ukraine

Słowa kluczowe:

refleksja, informatyzacja, współdziałanie, umiejętności percepcyjne, interaktywna "biała karta"

Abstrakt

Artykuł ujawnia znaczenie odpowiedniego „przywództwa” nauczyciela w uczeniu języków obcych z użyciem technologii informacyjno-komunikacyjnych. Akcent jest położony na nastawienie stosowania innowacyjnych technologii dydaktycznych w nauczaniu języków obcych.

Opublikowane

2010-12-15

Jak cytować

SUROTYUK, N. (2010). Przywództwo nauczyciela – gwarancja do sukcesu. Journal of Education, Technology and Computer Science, 2(2), 110–115. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/7090

Numer

Dział

INFORMATYCZNE PRZYGOTOWANIE NAUCZYCIELI