Lifelong learning jako proces systematycznego podnoszenia kwalifikacji

Autor

  • Joanna Opiela Licencjat, Uniwersytet Rzeszowski, Instytut Nauk o Polityce, Polska

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2019.4.45

Słowa kluczowe:

kształcenie, kwalifikacje, lifelong learning, uniwersytet trzeciego wieku

Abstrakt

Poniższy artykuł traktuje o kształceniu ustawicznym: jego znaczeniu, wartości i formach. Dzisiejsze wymogi rynku pracy sprawiają, że nawet osoby, które już dawno zakończyły swoją edukację, muszą ciągle rozszerzać swoje kwalifikacje. To daje im szansę na lepsze stanowisko pracy, a co za tym idzie – lepsze wynagrodzenie i – w perspektywie – lepszą jakość życia.

Pobrania

Opublikowane

2019-12-15

Jak cytować

Opiela, J. (2019). Lifelong learning jako proces systematycznego podnoszenia kwalifikacji. Journal of Education, Technology and Computer Science, 30(4), 324–330. https://doi.org/10.15584/eti.2019.4.45