Michał Heller, Jak być uczonym, wyd. II, wybór i opracowanie Małgorzata Szczerbińska-Polak, Copernicus Center Press, Kraków 2017, ss. 70; Michał Heller, Moralność myślenia, wyd. III rozszerzone, Copernicus Center Press, Kraków 2015, ss. 1202

Autor

  • Bartłomiej K. Krzych Uniwersytet Rzeszowski

DOI:

https://doi.org/10.15584/johass.2018.1.7

Bibliografia

Bourdieu P., 1984, Homo Academicus, Les Editions de Minuit, Paris.
Hadot P., 2003, Filozofia jako ćwiczenie duchowe, przeł. P. Domański, Aletheia, Warszawa.
Krzych B.K., 2017, Gdy nauka staje się grą… (De)konstruktywnie i krótko o pewnych (nieczystych) regułach świata akademii, „UR Journal of Humanities and Social Sciences”, nr 2(3).
Kulczycki E., 2018, Punktoza w czasach systemów ewaluacji nauki, streszczenie grantu NCN przyznanego w ramach konkursu SONATA BIS 7, 15.02.2018, https://goo.gl /EVFtNx (dostęp: 15.02.2018).
Machała T., 2013, Marek Wroński – łowca plagiatów. Naukowiec, który walczy z nieuczciwością we własnym środowisku, „naTemat”, 29.08.2013, https://goo.gl/ rqmmsB (dostęp: 15.02.2018).
Promotio doctoris honoris causa Pontificiae Universitatis Cracoviensis Ioannis Pauli II Reverendissimus professor Michael Heller, 2016, red. M. Wiertek, Uniwersytet Pa-pieski Janav Pawła II, Wydawnictwo Naukowe, Kraków.
Tarnowski M., 2016, rec.: M. Heller, Moralność myślenia, CCPress, Kraków20153, https://goo.gl/8Kbg3y (dostęp: 10.02.2018).
Zembrzuski M., 2011, Głupota i jej formy według św. Tomasza z Akwinu, „Pro Fide Rege et Lege”, nr 2(68).

Pobrania

Opublikowane

2018-03-01

Jak cytować

Krzych, B. K. (2018). Michał Heller, Jak być uczonym, wyd. II, wybór i opracowanie Małgorzata Szczerbińska-Polak, Copernicus Center Press, Kraków 2017, ss. 70; Michał Heller, Moralność myślenia, wyd. III rozszerzone, Copernicus Center Press, Kraków 2015, ss. 1202. UR Journal of Humanities and Social Sciences, 6(1), 104–110. https://doi.org/10.15584/johass.2018.1.7

Numer

Dział

Recenzje