Dydaktyka filozofii przyrody - Cohousing

Autor

  • Anna Mazur-Pączka Katedra Biologicznych Podstaw Rolnictwa i Edukacji Środowiskowej, Uniwersytet Rzeszowski, Wydział Biologiczno-Rolniczy
  • Agnieszka Podolak-Machowska Katedra Biologicznych Podstaw Rolnictwa i Edukacji Środowiskowej, Uniwersytet Rzeszowski, Wydział Biologiczno-Rolniczy
  • Joanna Kostecka Katedra Biologicznych Podstaw Rolnictwa i Edukacji Środowiskowej, Uniwersytet Rzeszowski, Wydział Biologiczno-Rolniczy

DOI:

https://doi.org/10.15584/pjsd.2016.20.15

Słowa kluczowe:

filozofia przyrody, cohousing, metody aktywizujące, retardacja tempa przekształcania zasobów przyrodniczych

Abstrakt

Opisano rolę filozofii przyrody jako przedmiotu humanizującego. Celem opracowania było także zwrócenie uwagi na cohausing jako zjawisko sprzyjające budowaniu zrównoważonego rozwoju. Zagadnienie to zaproponowano jako temat rozpoczynający rozważania (w ramach przedmiotu „Filozofia przyrody”) prowadzące do akceptacji retardacji tempa przekształcania zasobów przyrodniczych. Przy użyciu ankiety zbadano stosunek wybranych grup studentów Uniwersytetu Rzeszowskiego do idei cohausingu.

Pobrania

Opublikowane

2016-11-27

Inne teksty tego samego autora

<< < 1 2 3 > >>