Język uczniów – charakterystyka, opinie nauczycieli o tym zjawisku
DOI:
https://doi.org/10.15584/slowo.2016.7.9Abstrakt
Article resembles most important features of contemporary Polish language. Also mentions the environment that affect the language of children and adolescents. Then presents the results of the research of 70 primary school teachers. The aim of the study was to investigate the views of teachers about language students. Teachers among other things, pointed to the environment affecting language students rated their level of knowledge of youth and its presence in official oral and written statements of the students.Pobrania
Opublikowane
2016-12-15
Jak cytować
Romanek, B. (2016). Język uczniów – charakterystyka, opinie nauczycieli o tym zjawisku. Słowo. Studia językoznawcze, 7(7), 131–146. https://doi.org/10.15584/slowo.2016.7.9
Numer
Dział
ROZPRAWY I ARTYKUŁY
Licencja
Prawa autorskie (c) 2016 Słowo. Studia językoznawcze
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.