Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Open Menu
Aktualny numer
Archiwum
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zespół redakcyjny
Przesyłanie tekstów
Proces recenzji
Pliki do pobrania
Polityka prywatności
Ogłoszenia
Kontakt
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Tom 6 Nr 2 (2024)
Tom 6 Nr 2 (2024)
Opublikowane:
2024-12-28
Pełny numer
PDF (English)
From the Editors
Elżbieta Feret, Hubert Leśniak
5-6
PDF (English)
Artykuły
Legal and Social Perspectives on the Mass Influx of displaced Ukrainian War Refugees in Germany and Poland
Mateusz Bieniasz, Anne Czekay
7-17
PDF (English)
Situation of the Ukrainian Citizens in the Polish Labor Market – Challenges and Opportunities
Aleksandra Czapczyk, Aleksandra Kudyba
19-32
PDF (English)
Mediation as a Tool for Alternative Dispute Resolution in the Legal System
Nina Kurpios
33-41
PDF (English)
The Impact of Instagram Reels on the Content Preferences and Purchasing Decisions of Young Adults in Poland and Lithuania
Paulina Pasierb, Magdalena Golec, Mateusz Malecki, Przemysław Bujak, Ineta Pažūsytė, Vakarė Bagdonaitė
43-58
PDF (English)
Exploring AI Awareness and its Role in Internet Marketing Among Students in Lithuania and Poland
Paulina Pasierb, Magdalena Golec, Michał Markowicz, Ainoras Kriukelis, Emilis Zilbergas
59-74
PDF (English)
Reviewers 2024
75
PDF (English)
Zgłoś tekst
Zgłoś tekst
Język / Language
English
Język Polski