Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
TE_logo
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Zespół redakcyjny
    • Przesyłanie tekstów
    • Proces recenzji
    • Pliki do pobrania
    • Polityka prywatności
  • Ogłoszenia
  • Kontakt
Szukaj
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 6 Nr 1 (2024)

Tom 6 Nr 1 (2024)

					Pokaż  Tom 6 Nr 1 (2024)
Opublikowane: 2024-06-21
  • From the Editors

    Elżbieta Feret, Hubert Leśniak
    5–6
    • PDF (English)

Artykuły

  • Strategies of beauty businesses in the Polish-German transborder market and beyond

    Agnieszka Szyszka
    7–14
    • PDF (English)
  • Social projects in Poland: decision-making analysis and their role in entrepreneurial development

    Paulina Pasierb
    15–24
    • PDF (English)
  • The impact of the war in Ukraine on the energy and food markets

    Przemysław Pawliszko
    25–39
    • PDF (English)
  • Analysis of the role of machine learning algorithms in the context of business strategies

    Mateusz Kuszpa
    41–50
    • PDF (English)
  • Challenges of international logistics in the face of financial crises

    Kamil Rajzer
    51–58
    • PDF (English)

Conference Reports:

  • The international student-postgraduate scientific conference: challenges of transborder economics

    Natalia Główczyk
    59–61
    • PDF (English)

Zgłoś tekst

Zgłoś tekst

Język / Language

  • English
  • Język Polski
Więcej informacji o systemie publikacji, Platformie i Obiegu OJS/PKP.