Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
logo
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Zespół redakcyjny
    • Przesyłanie tekstów
    • Proces recenzji
    • Polityka prywatności
  • Kontakt
Szukaj
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 10 Nr 1 (2015) /
  4. RECENZJE

O dobrych tradycjach nauczania literatury (Od Słowackiego do Reymonta Zbigniewa Lisowskiego)

Autor

  • Elżbieta Mazur Uniwersytet Rzeszowski

Pobrania

  • PDF

Opublikowane

2015-12-15

Jak cytować

Mazur, E. (2015). O dobrych tradycjach nauczania literatury (Od Słowackiego do Reymonta Zbigniewa Lisowskiego). Dydaktyka Polonistyczna, 10(1), 139–144. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/dydpol/article/view/5435
  • ACM
  • ACS
  • APA
  • ABNT
  • Chicago
  • Harvard
  • IEEE
  • MLA
  • Turabian
  • Vancouver
Pobierz cytowania
  • Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
  • BibTeX

Numer

Tom 10 Nr 1 (2015)

Dział

RECENZJE

Inne teksty tego samego autora

  • Elżbieta Mazur, „I jedno wiemy tylko. I nic się nie zmienia”. Pamięci Profesora Henryka Kurczaba , Dydaktyka Polonistyczna: Tom 17 Nr 8 (2022)
  • Elżbieta Mazur, Między Herostratesem a Czarną wiosną. O tradycji literackiej u progu dwudziestolecia międzywojennego (na lekcjach języka polskiego w szkole średniej) , Dydaktyka Polonistyczna: Tom 13 Nr 4 (2018)
  • Elżbieta Mazur, Kompetencje tekstotwórcze w nauczaniu języka polskiego jako obcego na poziomie B2 i C1 (na przykładzie tekstu argumentacyjnego) , Dydaktyka Polonistyczna: Tom 12 Nr 3 (2017)
  • Elżbieta Mazur, Kanon współczesności i literatura najnowsza. Sprawozdanie z ogólnopolskiej konferencji naukowej , Dydaktyka Polonistyczna: Tom 11 Nr 2 (2016)

Język / Language

  • English
  • Język Polski

Słowa kluczowe

reportażproblematyka egzystencjalnadompamięć"fuga"wit szostakesejkształcenieemigrancinauczycielkulturaera pisma„antywyraizacja”intymnośćocenapoetasacrumdziadyreligiamiłośćosobawieś
Więcej informacji o systemie publikacji, Platformie i Obiegu OJS/PKP.