Oświadczenie autorów artykułu pt. „Podręczniki szkolne w Galicji w II połowie XIX i na początku XX wieku w świetle prac Komisji Podręczników Szkolnych przy Radzie Szkolnej Krajowej” opublikowanym w czasopiśmie „Edukacja – Technika – Informatyka” (2018) dotyczące zapożyczeń z artykułu Profesor Marii Stinii

Statement by the authors of the article „School Books in Galicia in the Second Half of the Nineteenth and Early Twentieth Centuries in the Light of the Work of the Commission for School Handbooks at the National School Board” published in the journal “Education – Technology – Information Science” (2018) regarding borrowings from an article by Professor Maria Stinia

Autor

Słowa kluczowe:

oświadczenie autorów, nieuprawnione zapożyczeni, podręczniki szkolne, Galicja II połowa XIX w

Abstrakt

Składamy na ręce Pani Dr hab. Marii Stinii, prof. UJ nasze przeprosiny za zaistniałą sytuację związaną z nieuprawnionymi zapożyczeniami z artykułu Pani Profesor pt. Podręczniki w gimnazjach galicyjskich w latach 1860–1918, który został opublikowany w Pracach Komisji Historii Nauki Polskiej Akademii Umiejętności 6, 5–39 w 2004 roku. Przeprosiny kierujemy również do Redakcji obu czasopism oraz środowiska naukowego historyków.

Pobrania

Opublikowane

2024-12-19

Jak cytować

Walat, W., & Warzocha, T. (2024). Oświadczenie autorów artykułu pt. „Podręczniki szkolne w Galicji w II połowie XIX i na początku XX wieku w świetle prac Komisji Podręczników Szkolnych przy Radzie Szkolnej Krajowej” opublikowanym w czasopiśmie „Edukacja – Technika – Informatyka” (2018) dotyczące zapożyczeń z artykułu Profesor Marii Stinii: Statement by the authors of the article „School Books in Galicia in the Second Half of the Nineteenth and Early Twentieth Centuries in the Light of the Work of the Commission for School Handbooks at the National School Board” published in the journal “Education – Technology – Information Science” (2018) regarding borrowings from an article by Professor Maria Stinia. Journal of Education, Technology and Computer Science, 5(35), 7–8. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/10458