Rozwijanie aktywności twórczej uczniów poprzez gry dydaktyczne

Autor

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2019.4.5

Słowa kluczowe:

aktywność, aktywność twórcza, gry dydaktyczne

Abstrakt

Zadaniem współczesnej szkoły nie jest przekazywanie rozległej wiedzy teoretycznej, ale też przygotowanie uczniów do ciągłego uczenia się, tworzenia rzeczy nowych i wartościowych, szukania niekonwencjonalnych rozwiązań, a więc rozwijanie myślenia, samodzielności, pomysłowości, twórczej aktywności. Rozwijaniu aktywności twórczej sprzyja nauczyciel – jego osobowość oraz sposób pracy z uczniami. W artykule wskazano na możliwość rozwijania aktywności twórczej uczniów poprzez gry dydaktyczne.

Pobrania

Opublikowane

2019-12-15

Jak cytować

Długosz, A. (2019). Rozwijanie aktywności twórczej uczniów poprzez gry dydaktyczne. Journal of Education, Technology and Computer Science, 30(4), 46–52. https://doi.org/10.15584/eti.2019.4.5

Numer

Dział

WYBRANE PROBLEMY EDUKACJI FORMALNEJ