Rozwijanie aktywności twórczej uczniów poprzez gry dydaktyczne
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2019.4.5Słowa kluczowe:
aktywność, aktywność twórcza, gry dydaktyczneAbstrakt
Zadaniem współczesnej szkoły nie jest przekazywanie rozległej wiedzy teoretycznej, ale też przygotowanie uczniów do ciągłego uczenia się, tworzenia rzeczy nowych i wartościowych, szukania niekonwencjonalnych rozwiązań, a więc rozwijanie myślenia, samodzielności, pomysłowości, twórczej aktywności. Rozwijaniu aktywności twórczej sprzyja nauczyciel – jego osobowość oraz sposób pracy z uczniami. W artykule wskazano na możliwość rozwijania aktywności twórczej uczniów poprzez gry dydaktyczne.Pobrania
Opublikowane
2019-12-15
Jak cytować
Długosz, A. (2019). Rozwijanie aktywności twórczej uczniów poprzez gry dydaktyczne. Journal of Education, Technology and Computer Science, 30(4), 46–52. https://doi.org/10.15584/eti.2019.4.5
Numer
Dział
WYBRANE PROBLEMY EDUKACJI FORMALNEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2019 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.