Internetowa wizualizacja życia rodzinnego na przykładzie zjawiska sharentingu
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2019.4.27Słowa kluczowe:
sharenting, media społecznościowe, rola pedagoga społecznego, dobro dzieckaAbstrakt
Przedmiotem analizy w prezentowanym artykule jest refleksja nad zjawiskiem sharentingu (upowszechniania przez rodziców informacji i wizerunku dotyczących swoich dzieci na łamach portali społecznościowych) odniesiona do opinii użytkowników internetu. Kontekst zmian aktywności rodziców uwidocznia w mojej ocenie również nową funkcję społeczną pedagoga jako organizatora sieci informacji o zagrożeniach wynikających z niewłaściwego postępowania w mediach społecznościowych oraz twórcypowiązań pomiędzy różnymi instytucjami publicznymi i niepublicznymi zajmującymi się dobrem dziecka.Pobrania
Opublikowane
2019-12-15
Jak cytować
Forma, P. (2019). Internetowa wizualizacja życia rodzinnego na przykładzie zjawiska sharentingu. Journal of Education, Technology and Computer Science, 30(4), 205–210. https://doi.org/10.15584/eti.2019.4.27
Numer
Dział
WYBRANE PROBLEMY EDUKACJI MEDIALNEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2019 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.