Gotowość studentów specjalności nauczycielskich do wykorzystywania nowoczesnych technologii w pracy zawodowej
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2019.3.30Słowa kluczowe:
technologie informacyjno-komunikacyjne, gotowość zawodowa, student, szkołaAbstrakt
Nowoczesne technologie bezpowrotnie zaistniały dziś jako komponent świata realnego, tym samym nakreślając cyfrową modernizację szkoły dążącą do synergii technologii i edukacji. Niezaprzeczalne zatem stało się wyposażenie studentów-przyszłych nauczycieli w wiedzę i umiejętności umożliwiające im podejmowanie w przyszłej pracy zawodowej innowacyjnych działań z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych. Przedmiotem zainteresowania uczyniono samooceny studentów kierunku nauczycielskiego odnoszące się do ich przygotowania w zakresie stosowania narzędzi TIK w swoim warsztacie pracy.Pobrania
Opublikowane
2019-09-30
Jak cytować
Winiarczyk, A. (2019). Gotowość studentów specjalności nauczycielskich do wykorzystywania nowoczesnych technologii w pracy zawodowej. Journal of Education, Technology and Computer Science, 29(3), 203–208. https://doi.org/10.15584/eti.2019.3.30
Numer
Dział
WYBRANE PROBLEMY E-LEARNINGU
Licencja
Prawa autorskie (c) 2019 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.