Gotowość studentów specjalności nauczycielskich do wykorzystywania nowoczesnych technologii w pracy zawodowej

Autor

  • Anna Winiarczyk Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, Wydział Pedagogiczny i Artystyczny, Instytut Edukacji Szkolnej, Zakład Edukacji przez Media i Sztukę, Polska https://orcid.org/0000-0003-4173-5698

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2019.3.30

Słowa kluczowe:

technologie informacyjno-komunikacyjne, gotowość zawodowa, student, szkoła

Abstrakt

Nowoczesne technologie bezpowrotnie zaistniały dziś jako komponent świata realnego, tym samym nakreślając cyfrową modernizację szkoły dążącą do synergii technologii i edukacji. Niezaprzeczalne zatem stało się wyposażenie studentów-przyszłych nauczycieli w wiedzę i umiejętności umożliwiające im podejmowanie w przyszłej pracy zawodowej innowacyjnych działań z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych. Przedmiotem zainteresowania uczyniono samooceny studentów kierunku nauczycielskiego odnoszące się do ich przygotowania w zakresie stosowania narzędzi TIK w swoim warsztacie pracy.

Pobrania

Opublikowane

2019-09-30

Jak cytować

Winiarczyk, A. (2019). Gotowość studentów specjalności nauczycielskich do wykorzystywania nowoczesnych technologii w pracy zawodowej. Journal of Education, Technology and Computer Science, 29(3), 203–208. https://doi.org/10.15584/eti.2019.3.30

Numer

Dział

WYBRANE PROBLEMY E-LEARNINGU