Fotowoltaika w kształceniu studentów kierunków inżynierskich

Autor

  • Wojciech Żyłka Uniwersytet Rzeszowski, Uniwersyteckie Centrum Dydaktyczne, Mikroelektroniki i Nanotechnologii, Polska https://orcid.org/0000-0001-8896-3335
  • Piotr Prach Uniwersytet Rzeszowski, Wydział Matematyczno-Przyrodniczy, Katedra Mechatroniki i Automatyki, Polska
  • Wiktor Maziarz Uniwersytet Rzeszowski, Wydział Matematyczno-Przyrodniczy, Katedra Mechatroniki i Automatyki, Polska

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2019.3.39

Słowa kluczowe:

badanie fotoogniw, fotowoltaika, laboratorium fotoniki

Abstrakt

W artykule omówiono zagadnienia dotyczące badań ogniw fotowoltaicznych oraz wpływu natężenia światła oraz temperatury otoczenia na generowane napięcie i natężenie z fotoogniw. W badaniu wykorzystano komercyjne ogniwo fotowoltaiczne i innowacyjną fotowoltaiczną szybę zespoloną.

Pobrania

Opublikowane

2019-09-30

Jak cytować

Żyłka, W., Prach, P., & Maziarz, W. (2019). Fotowoltaika w kształceniu studentów kierunków inżynierskich. Journal of Education, Technology and Computer Science, 29(3), 262–267. https://doi.org/10.15584/eti.2019.3.39

Numer

Dział

WYBRANE PROBLEMY EDUKACJI TECHNICZNEJ

Inne teksty tego samego autora