Metody i strategie w edukacji dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2018.4.63Słowa kluczowe:
specjalne potrzeby edukacyjne edukacja włączająca, metody, strategie nauczania, dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymiAbstrakt
W artykule podjęto problem istotny z punktu widzenia edukacji inkluzyjnej dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, odnoszący się do wykorzystania w edukacji nowatorskich propozycji, sposobów pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w szkole masowej. Autorka prezentuje teoretyczne uzasadnienia, argumentuje zasadność wykorzystywania atrakcyjnych propozycji pracy edukacyjnej z uwzględnieniem specjalnych potrzeb i możliwości, ale i ograniczeń uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Badania własne potwierdzają szczególne znaczenie wprowadzanych do edukacji inkluzyjnej metod i nowatorskich strategii dla dokonywania pozytywnych zmian w rozwoju i zaspokajaniu specjalnych potrzeb.Pobrania
Opublikowane
2018-12-15
Jak cytować
BARŁÓG, K. (2018). Metody i strategie w edukacji dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Journal of Education, Technology and Computer Science, 26(4), 435–441. https://doi.org/10.15584/eti.2018.4.63
Numer
Dział
WYBRANE PROBLEMY EDUKACJI INKLUZYJNEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2018 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.