Metody i strategie w edukacji dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Słowa kluczowe:
specjalne potrzeby edukacyjne edukacja włączająca, metody, strategie nauczania, dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymiAbstrakt
W artykule podjęto problem istotny z punktu widzenia edukacji inkluzyjnej dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, odnoszący się do wykorzystania w edukacji nowatorskich propozycji, sposobów pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w szkole masowej. Autorka prezentuje teoretyczne uzasadnienia, argumentuje zasadność wykorzystywania atrakcyjnych propozycji pracy edukacyjnej z uwzględnieniem specjalnych potrzeb i możliwości, ale i ograniczeń uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Badania własne potwierdzają szczególne znaczenie wprowadzanych do edukacji inkluzyjnej metod i nowatorskich strategii dla dokonywania pozytywnych zmian w rozwoju i zaspokajaniu specjalnych potrzeb.Pobrania
Opublikowane
2018-12-15
Jak cytować
BARŁÓG, K. (2018). Metody i strategie w edukacji dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Journal of Education, Technology and Computer Science, 26(4), 435–441. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/5800
Numer
Dział
SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION